Eget eller dela?????

Ja det är den stora frågan jusst nu... Om Markus å christopher ska ha varsitt rum eller om dom ska dela??? Å när jag säger dela så menar jag om man ska göra de rummet christopher har nu till grabbarnas sovrum å de rummet markus har till deras lekrum... För som det är nu så är vi alltid inne i markus rum å leker så leksakerna christopher har i sitt rum står bara :( dom används liksom inte eftersom vi aldrig är där inne vilket känns tråkigt.. Å de rummet är så pass litet att de typ inte går å vara där inne å leka... För då funderar vi på om man skulle köpa en våningsäng å ställa in där... Men då är frågan är våra grabbar för små för en våningsäng eller skulle de funka?? Vi är också inne på om man skulle hänga in tv:n som vi har i vårat sovrum i de rummet i så fall.. Så de blir deras sovrum/filmrum.... För dom fick ju varsin fotölj i julklapp som kanske åxå skulle få plats där inne som dom kan sitta i å kolla på film... Ja de här är lite tankar som snurrar runt för tillfället :) För vi gjorde i ordning christophers rum idag å jag vet inte om de vart riktigt bra för tanken va att vi skulle köpa ny förvaring till markus rum eftersom vi tog hans hylla till christophers rum men så funderade jag lite å tänkte att om grabbarna eventuellt ska ha christophers rum som sovrum så känns de väldigt bakvänt å köpa förvaring till de rummet markus har eftersom hyllorna som står i christophers rum nu i så fall hamnar i de så kallade lekrummet.. Låter rörigt jag vet för de är lika rörigt i mitt huvud vet varken ut eller in jusst nu me dessa tankar å ideer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0