Väntan...

Har fått lite gjort här hemma å de känns skönt.. Ska fortsätta lite sen när jag har hämtat hem prinsarna :)

Jag känner mig lite halv seg i skallen, jobbig känsla :(
Mycket tankar som snurrar där uppe nu.. Börjar ju jobba imorrn å som jag sagt tidigare så är det väldigt mycket blandade känslor kring Just den punkten.. Blir sängen tidigt ikväll för i morrn bitti blir de tufft för alla här hemma... Barnen ska vara på dagis 06:15 Putte å jag ska vara på jobbet innan 07 å bilen är på verkstaden fortfarande :(
Måste försöka hitta en lösning som passar Jason i morrn åxå...

Nu sitter jag å latar lite i soffan å väntar på att få hämta hem grabbarna ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0