Välkommen underbara lördag

Jag har precis startat en maskin tvätt å gett grabbarna frukost känner att min mage åxå vill ha lite frulle å de ska den få om en liten stund :)

Kl 10 blir de träning på gymmet vilket känns underbart kan jag ha min äta dag i dag me lite godare samvete :)
Jag fuskade lite igår å drack en monster åt några godisar å lite chili nötter :) så får väl köra lite extra idag på gymmet :)

Efter jag har tränat så blir de hem å duscha å allt sånt sen blir de en promenad hem till min farmor dom ville ha Markus för nu va de längesen som hon själv sa igår när hon ringde :)
Så Markus ska sova kvar där.. De kommer han gilla :)

Nä nu måste magen få lite frulle men vi hörs å ses snart igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0