Underbar dag

Tog bussen hem efter nattpasset gjorde i ordning en protein drink som inte alls va god fy å blä men lyckades pina i mig den tog mina tabletter å begav mig till gymet. Körde bara kondition men är grymt nöjd me dagens pass efter nästan 2 veckors frånvaro pga sjukdom..
Efter gymet gick jag hem till syster lina som inte visste vad hon skulle ha på sig :) efter de gick vi hit gjorde lunch å bara hängde i soffan å snackade en massa, riktigt Nice.. Hon gick för en liten stund sen så nu sitter jag i soffan å kollar biggest loser sen blir de tunnelbanan kl 20 å till de blir de avokado, nötter å vatten :)
Imorrn står ett kvälls pass på schemat skönt som fan å jobba igen :)

I love My life and Every one in it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0