Tidigt

Christopher sov när jag å Markus kom upp från Ica dvs att han somnade innan 19 idag.. Men så dåligt som han sov i natt så förstår jag honom helt..

Markus ligger me huvudet på min mage å myser framför en film snart dags för honom å sova..

Själv sitter jag å avnjuter en monster så jag ska orka se en film ikväll :) är ju som sagt helt slut me tanke på den extremt dåliga sömnen i natt..

I morrn kl 10 ska jag å Heidi ner till actic å teckna års kort å köra vårt första pass utan instruktör :) hoppas att maskinen jag vill köra är ledig för de va den inte när vi hade instruktören me oss..
Heidi lär ju få hjälpa mig ett tag me alla inställningar på alla maskiner för de tyckte jag va skrämmande hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0