Tidigt tidigt

I morse ringde klockan innan 05 å min första tanke va å nej inte redan...
Men de va bara å kliva upp å väcka barnen å göra dom klara å dom har precis gått mot dagis..
Så jag sitter här i soffan å dricker en natur diet så jag klarar mig tills de är dags för frukost på jobbet..
Snart dags å rasta Jason åxå å sen 06;40 kommer min underbara jobbarkompis å hämtar mig för att jag tycker den här dagen känns extra tuff å jobbig eftersom vikarien som går på min rad har jobbat natten vilket innebär att jag måste träffa henne ett par timmar nu på morgonen å de känns Inge kul alls efter hennes påhopp å bråk på julbordet :( men men... Jag vet att jag kommer klara de men hade vart skönt å slippa så här första dagen på 3 år..

Så det är en hel del känslor, nerver å tankar som löper amok uppe i hjärn kontoret just nu ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0