Tankarna å känslorna är många...

Jag har precis duschat å badat dom nyklippta grabbarna.. Å nu sitter jag här i soffan å då kommer alla tankar å känslor inför å börja jobba igen..
Å som jag sagt tidigare så känns de både bra å dåligt ...

Grabbarna är nattade men jag hör att dom härjar runt i sovrummet så hoppas dom somnar snart me tanke på att vi ska upp extremt tidigt i morrn vare sig vi vill eller inte :(
Hoppas vi får lite sömn inatt...

Själv kommer jag nog åxå lägga mig tidigt ikväll visst e jag van me extremt lite sömn å tidiga morgnar men är lite annat när man ska iväg å jobba ...

Inlägg om jobb å barnens långa dag på dagis kommer självklart i morrn eftermiddag/kväll..

Mina ny klippta prinsar i badet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0