Sjukstuga

Planerna för dagen blev allt annat än som planerat...
När jag kom hem från träningen så hann jag bara få i mig maten så vart Christopher jätte ledsen så jag tog upp honom å då kom de..
Jag vart totalt ner spydd de rann längs min arm, rygg å ben.. Kom även en spy dusch på våran matta...
Å samtidigt så spyr Markus ner christophers säng :( så vi slängde ner dom i badet å jag tog en väl behövlig dusch, efter de åkte mattan in i badrummet å den spolade vi i säkert 2 timmar fy fan vad skitig å äcklig den var...
Sen spydde Christopher igen men denna gång inne i lekrummet :( nu sover han stackarn.. Markus ser halv dålig ut han me.. Just nu tittar vi på lille fot.. Putte ska iväg å hämta mitt paket från partylite å köpa lite gottis åt oss tills ikväll... Dagen vart som sagt lite annorlunda än vad vi hade tänkt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0