Över rörlig..

Igår när jag å Heidi va på gymet så tyckte hon att jag skulle be om hjälp me tanke på att maskinerna jag fått inte funkar för min kropp :(
Vissa av maskinerna gör att de knäpper å smäller i mina knän, armbågar å axlar så dom har jag inte kört just pga obehaget som blir...
Så instruktören visade lite nya maskiner å hon såg även ganska snabbt att jag är över rörlig... Å det va hon åxå så de kändes som hon viste va hon prata om.. Så jag fick lite nya maskiner å mindre tyngder på dom.. Å så sa hon att jag inte behövde ta ut övningarna så långt utan jag ska stanna där de känns bra för att bygga upp kroppen å dessa områden...
Hon körde även lite övningar me oss på mattan me lösa vikter å så fick vi jobba me våran egen tyngd å kan ju säga att jag har tränings värk idag :) i nedre delen av magen å i låren så hon körde på bra me oss :)

Jag har försökt ta 2 bilder för å visa lite hur jag är över rörlig hoppas ni ser på ett ungefär...
Det är armvecket jag har fotat här som pekar alldeles fel när jag har handleden rakt.. Å när jag har armvecket rätt så ser ni att handleden inte är som den ska..

Å det är samma me mina ben å knäskålar å rygg, svank, nacke å axlar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0