Ny vecka nya tag

Då va de måndag igen å detta är min sista vecka som jag är ledig..
För nästa tisdag börjar jag jobba, spännande :)

Snart dags å göra oss klara här hemma för att traska till dagis.. Markus har längtat en massa efter dagis å idag ska han äntligen få komma dit :)

Vad jag ska göra när jag har lämnat dom är å ta en liten promenad sen hem å starta en maskin tvätt, ta undan den rena tvätten, plocka undan i lekrummet som grabbarna har härjat i nu på morgonen, titta på våra bästa år, göra lunch sen blir de å ta en liten runda igen å sen hämta hem grabbarna :)

Kommer kännas konstigt å vara här hemma helt själv men samtidigt så behöver jag de :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0