Måtte jag klara mig

Jag är den enda som står här hemma för tillfället.. Dom andra ligger sjuka hela högen.. För tillfället så sover dom allihop så jag har passat på å hängt tvätten ska starta en maskin till å plocka lite här hemma..

Jag förstår inte vart alla saker kommer i från som ligger i hela lägenheten... Jag tycker jag springer å plockar hela tiden...

Jag känner mig lite konstig i magen å mår lite illa :( men illa har jag mått till å från i ett par dagar nu..
Måtte jag klara mig.. Jag har inte tid å vara sjuk inte lust för den delen heller...
Kände redan på gymet i morse att de va nåt som inte riktigt stämde för jag hade inte alls samma ork eller energi som jag brukar...

Jag jobbar ju inatt åxå å vill verkligen iväg å jobba så inte bli sjuk här inte....

Håll era tummar å tår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0