God morgon

Kände mig utvilad när jag vart väckt i morse... Just nu sitter jag å barnen å tittar på pongo innan det är dags å göra oss klara för dagis.. Snart dags för lite frukost åxå känner mig lite små hungrig :) tror Jason får följa me å lämna dom idag har inte kollat på termometern än men han borde ju klara å vara sittandes utanför dagiset i 5 min för det är vad de tar på ett ungefär å få av barnen sina kläder.. Annars har han fått stanna hemma när de har vart för kallt..

Sen är tanken att jag ska få lite gjort här hemma.. Börjar ju jobba på tisdag å då vill man inte åka å jobba å lämna ett kaos hemma å man vill absolut inte komma hem till ett kaos efter jobbet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0