God morgon underbara lördag !!!

Vi har vart vakna sen 06:30 vi blev väckta av att Markus hade ner ena blomman i fönstret.. Så ska in där å dammsuga om ett tag kan ju vara lite snäll mot grannarna det är ju trots allt lördag :)

Pappa ska komma över en sväng i dag han ska bläddra i ljuskatalogen å se om det är nåt han vill beställa.. Jag har ju Ljusparty i morrn :)

Jag håller på å tvättar lite, blir en del tvätt när Markus får nya kläder minst 1 gång om dagen å ren pyjamas varje kväll.. Vill göra så nu när han har dessa utslag/koppor.. Nu ser dom jätte fina ut han har knappt några kvar runt munnen :)

Idag får jag äta gott så de kommer jag garanterat att göra kan jag lova :)
Vi har massa gott tills i kväll, godis, chips, nötter å chili ostbågar :) sen lyckades jag även hitta våra älskade chili cheese igår när vi handlade så köpte hem lite :) så blir nog några såna ikväll åxå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0