Dagen goda gärning

Idag när jag å Heidi va på väg hem från gymmet så ser vi en lös hund å först tänkte jag inte så mycket på de tänkte cl att ägaren va nånstans men vi insåg ganska snabbt att de inte fanns nån ägare i närheten å hunden började springa.. Den sprang rakt ut i gatan å bara fortsatte å jag efter vi höll på i säkert närmare 1 timme på å försöka få fast den.. Till slut sprang den in på en bak gård å de kom 3 till å hjälpte till.. Heidi stod vid in/ut gången så den inte kunde ta sig ut igen å efter mycket om å men fick vi tag i den å jag hade så klart kontaktat polisen så fort vi förstod att den lilla kraken va ute på egna äventyr å killen jag pratade me va kanon han ringde upp för å kolla hur det gick och så.. Verkligen en god gärning av mig å min syster å tack till er andra som åxå hjälpte till...

Här är lilla kraken som nu får spendera natten på polis huset i ställe för ute i kylan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0