Christopher

Jag har fått lite skäll av en viss person att jag är lite dålig på å uppdatera om mina barn här på bloggen så idag tänkte jag skriva lite om minstingen :)

Christopher tog sina första staplande steg vid 13,5 månad men började gå ordentligt vid 14 månader precis lagom till han skulle börja dagis :)

Han kan säga mamma, pappa, titta å apa :) när han ser djur på tv:n tex en tiger då ryter han till så han låter som en liten tiger :)
Han har en favorit bok hemma hos sin farmor å farfar me en massa djur i å när han ser vissa djur så låter han som dom :) tex orm å tiger å han låter så söt..

Han älskar å leka titt ut :) han är riktigt busig av sig å hittar mer än gärna på en massa hyss :) men som alla säger så skiner han alltid upp som en sol å är oftast såå glad..

Vid 14 månader så började han sova i en vanlig säng,, då tog vi bort spjälsängen och dom första nätterna va tuffa men de går bättre å bättre visst finns de fortfarande vissa tuffa nätter..

För nån dag sen åkte han pulka för första gången å de va både intressant å kul :) han älskar å springa runt både inne å ute.. Han äter de mesta han är helt underbar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0