Börja träna

Jag är väldigt sugen på å börja träna på gym.. Men det är ju inte så kul å träna själv :( roligare å träna me nån/några så man kan peppa varann å köra lite extra :) men jag vill att den jag ska träna med åxå verkligen vill träna så man inte skjuter upp de eller struntar i de.. För köper jag gym kort så gör jag det för att jag vill träna :) fettet ska bort så finns de nån där ute som vill träna med mig å köra slut på mig så tveka inte utan hör av er för som sagt nu vill jag göra nåt mer än bara ta mina promenader vill ha nån vid min sida som kan peppa mig när jag tror att jag inte orkar mer nån som får mig å köra lite extra :)

Dagens promenad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0