5,19 km

Då har jag kommit hem från en morgon promenad å jag höll på å frysa arslet av mig men bet i hop å tog en runda..

Christopher är på dagis å tanken är att han ska vara de fram till kl 14 då jag ska Tillbaks och vara med under mellis :)
Sen blir det nog att vi tar en liten runda om det inte är allt för kallt vill säga :)
Nu måste fettet bort :)

Jag har startat en maskin tvätt å snart måste jag plocka bort den torra å rena tvätten så jag har nånstans å hänga de som ligger i maskin :)
Disken ska tas snart åxå å sen ska de lagas lite lunch... Jag ska äta lax kokta grönsaker å lätt keso :) sen blir de som sagt en liten promenad när Christopher ska hämtas :)
Har dock inte bestämt vad jag ska äta till middag.. Kanske köper en sallad eller en natur diet beror lite på hur hungrig jag är och så..

Nä nu ska jag värma mig lite innan jag kastar mig över disken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0