39,7

Har precis gett Christopher lite Alvedon mot sin höga feber.. Han har haft de riktigt jobbigt idag... Han har vart varm inte riktigt vetat hur han har velat ha de.. Å de har vart svårt å få i honom vätska nu på kvällen :(

Markus blir mer å mer sig själv.. Så för honom går de åt rätt håll..
Han äter, dricker å har energi för en hel arme...

Imorrn önskar jag att jag hade kunnat dela på mig så ena halvan hade kunna vart hemma me Christopher å gett honom den lugn å ro han behöver å vill ha nu å den andra halvan hade kunnat vart ute å lekt me Markus ..
Men eftersom inte de går så blir vi hemma allihopa å vi får göra de bästa av situationen.. Jag hoppas jag kommer kunna ge båda lika mycket av mig själv i morrn men det är ju svårt när Christopher är så dålig som han är :(

Nu ligger dom i alla fall i sina sängar för natten å jag hoppas vi får skapligt me sömn i natt för det behöver vi allihopa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0