1 till :)

Ja då har jag hunnit me 2 promenader så här långt idag.. Å 1 till ska de minsann bli :) är såå otroligt skönt å vara ute å gå å röra på fläsket :)

Ska försöka gå till jobbet nån gång åxå när jag jobbar kväll för å se hur långt det är å hur lång tid det tar :)

Idag va första dagen jag lämnade grabbarna på dagis tillsammans å de gick bra :) kändes konstigt å komma hem å att de bara va jag å Jason här hemma men samtidigt va de skönt för jag kunde hoppa in å ta en dusch när jag kände för de för de fanns ingen hemma jag va tvungen å anpassa mig efter å de va evigheter sen jag tog en lång å skön dusch mitt på dagen, lyxigt värre :)

Nån som vill följa me på en promenad sen???? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0