Värsta kvällen/natten någonsin...

Igår hände det något hemskt, fan den värsta kvällen/natten jag någonsin upplevt...

Markus å Christopher busade lite när dom skulle sova å rätt som det är hör jag en smäll å att Christopher skriker.. Jag går för å kolla vad som hänt å hela christophers ansikte är täckt av blod.. Jag skriker hysteriskt "Patrik det har gått hål" han kommer ut springandes från badrummet å tar hand om en ledsen Christopher... Jag går in å tar hand om Markus som är lite chockad å ledsen över att ha sett lillebror så pass blodig..
Putte jobbar på å få stop på blödningen och lyckas å under tiden ringer jag Puttes mamma å kollar om dom kan ha Markus å de kan dom å medans Markus slänger på sig sina kläder springer jag ut me Jason å sen in me barnen i bilen å iväg...

Lämnar av Markus å sen vidare till akuten i en himla fart.. Väl framme så är väntrummet propp fullt tror de va typ 10-13 nr före oss å jag började känna paniken.. Men de gick relativt fort å Christopher va jätte duktig sen när vi anmält oss i receptionen så gick de rätt fort sen va vi i ett rum å väntade på läkaren..
En sköterska tvättade rent lite å Christopher va jätte duktig..
Men sen tog de tid innan läkaren kom :( såret började små blöda igen ett par gånger medans vi vänta... Å vid 23 taget somnade Christopher i min famn å typ 20 min senare kom kirurgen in.. Å dom tvättade rent lite till å limmade ihop honom medans han sov å de gick kanon bra.. Sen va läkaren tvungen å väcka honom för lite undersökningar å då vart han jätte ledsen men läkaren va kanon så de gick bra...

Han fråga om vi ville ligga kvar men varnade för Rs virus, magsjuka å andra influensor på barn avdelningen så vi valde att åka hem eftersom vi bor typ 5 min från sjukhuset...

Jag sov inte ett skit i natt så fort han rörde sig ville jag kolla hur han låg med huvudet å så han inte va där å pillade så jag är rätt slut idag men allt för mina barn så de är de värt...

Har inte vart lätt å hålla honom relativt lugn idag men vi har kämpat på :)
Han är en riktig kämpe å mår bra...

Putte va en riktig klippa igår under alltihop jag mådde jätte dåligt hatar när mina barn mår dåligt/har ont å sjukhus får mig å må Piss så utan Putte vet jag inte hur de hade gått..

Här är en bild på Christopher efter den första tvättningen av såret.. Ingen vidare bild men man ser storleken på jacket ...

Ska ringa hans försäkringsbolag på onsdag å se vad dom säger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0