Tidig morgon....

Markus vaknade först å de gjorde han för ca 1 timme sen å Christopher vaknade för kanske 10 minuter sen...

Idag va tanken att vi skulle hitta på nå kul hela familjen men den iden ändrades vid 03:30 inatt då Putte började spy som en gris :( så antingen va de maten han åt igår eller så har den där vinter kräk sjukan hittat hit... Jag har aldrig haft den å hoppas verkligen jag klarar mig.. Men jag hoppas framför allt att barnen klarar sig... Så om de finns nå högra makter så snälla låt barnen hålla sig friska....

Så jag får väl försöka underhålla barnen idag så Putte får vila... Får se om jag å barnen kanske går ut en sväng eller hur vi gör... Jag hade ju tänkt baka idag, testa nåt nytt :) får se hur de blir me de men hoppas jag ska få in de åxå :)
Vad det är jag ska baka får ni veta lite senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0