Tidig kväll

Jag har precis krupit ner i sängen :)
Vet aldrig hur natten kommer bli å speciellt inte nu när Christopher har feber.. Natten som va blev de ju minimalt me sömn så jag e rätt trött..
Han hade nästan 39 grader när han la sig så vi valde att avvakta med alvedonen dels för att han skriker hysteriskt när man ger supparna å sen om febern stiger som den gjorde i går kväll kan de va skönt å kunna ge en då...
Han har vart hyfsat pigg å glad idag.. Igår låg han ju bara så de har vart stor skillnad.. Hoppas han blir frisk snart, känns som han jämt e sjuk stackarn...

Har inte ätit nå vettigt idag, vilket inte e okej me tanke på lillen.... Så i morrn tänkte jag göra kyckling å fetaost sallad me tzatziki till :) har tagit fram kyckling :) men Christopher får kyckling me ris å lite majs :)

Jag har inte haft nån direkt matlust på länge vilket gör att jag ofta "glömmer bort å äta" när jag är själv hemma...
Måste försöka ta mig i kragen när de gäller detta vilket inte är lätt men måste som sagt försöka... Skärpning Therese!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0