Natten...

Natten va ingen höjdare, hade såå jäkla ont å så slutade de med att både Markus å Christopher hamnade i våran säng... Så jag har haft minimalt liten plats å så har Christopher legat å sparkat å bufflat på mig så kroppen är inte bättre idag :( väldigt ont...

Vet inte vad som händer idag... Blir å tvätta minst en maskin tvätt i alla fall :) å tömma diskmaskin.. Hoppas kroppen orkar med å gå ut en stund för grabbarna älskar ju å böka runt i snön :)

Vi ska göra ett litet julbord här hemma idag åxå :) med mina hemgjorda köttbullar som vi inte smakat än hehe...

Barnens jul ledighet börjar närma sig sitt slut :( Puttes med för den delen :( å de känns jätte tråkigt för vi har haft de mega mysigt den här tiden med en massa familje mys å skoj :)

Nä om jag ska resa på röven å starta en maskin å kolla om grabbarna vill ha lite frukost :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0