Lite till...

Då har resten av familje skaran åkt iväg till dagis och jobb...
Puttes klocka ringde tidigare än vanligt idag pga all denna snö.. Vi hade rätt mycket problem å få ut bilen från parkeringen igår så kan ju bara tänka mig att de va samma sak nu...

Idag ska jag nog ner på stan en sväng å ta en lunch me min mamma... Hon kom ju hem från sin semester igår så över 2 veckor sen vi sågs.. Dom va i Gambia å sola å hade de bra så ska bli lite kul å höra om semestern men framför allt va hon tyckte om å komma hem till detta väder :)

Känner mig lite trött å hängig pga denna jävla förkylning så jag ska passa på å sova lite till tänkte jag :) för antar att mamma inte heller är vaken än ;-)

Så go natt på er en stund till..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0