Lite tidigt kanske, men jag har börjat :)

Då har väskan åkt fram å lite har åkt ner i den, men jag lär väl packa om den 100 gånger om inte mer :)
Då jag inte kan bestämma vilka kläder jag vill ha me mig...

Jag pratar självklart om bb väskan :) har ju såå mycket fint till lillen vill ha med allt men eftersom vi vill hem så fort som möjligt så känns de himla onödigt å packa med för mycket...

Overallen, pyjamas, å lite kläder, filten, 1 snuttis är i alla fall ner packade.. Ska koka napparna nån dag åxå å slänga ner :)

Sen måste ju jag ha ett par extra byxor, tröja, sport bh, å ammnings inlägg fan märks att de va ett tag sen haha står typ still i skallen :)

De viktigaste e ju kameran allt annat kan ju Putte åka å hämta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0