Ligger efter!!!!!

Ligger efter med bloggandet :(
Anledningen till de är att bloggen via mobilen inte har funkat på länge, känns de som.. Får försöka blogga i fatt i morrn å berätta om helgen...

Christopher är sjuk... Riktigt dålig.. Han har 40 graders feber å bara ligger å de är inte likt honom.. Han brukar vara pigg å glad fast han e sjuk...
Han vakna för en stund sen jätte ledsen så nu ligger han å jag i våran säng.. Han fick Alvedon vid 17:30 så ett tag kvar innan man kan ge en ny :( han fick även en torr blöja då som va överfull redan vid kl 20 så vi får se hur natten blir.. Han verkar ha feber frossa då han skakar en del me jämna mellanrum å så yrar han... Så känns lite tryggare å ha han inne hos oss...

Jag har precis tagit ett ångbad med timjan i för misstänkt bihåls inflammation har såå fruktansvärt ont.. De trycker å spänner som fan.. De va ett tips från svärmor så jag hoppas jag får möjlighet å göra de ett par gånger under morgondagen åxå.. Beror ju helt på hur lilla Christopher mår...

Idag har jag även hunnit med å baka saffrans bullar med mandelmassa :)
Bild på dom smarriga bullarna kommer i morrn eftersom jag ligger i sängen med sjuklingen nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0