Julafton...

Våran julafton va helt underbar....

Den började med morgon pigga grabbar :) dom fick öppna lite julklappar och dom va nöjda å glada, sen va de dags å göra oss i ordning för att åka till min farmor å farfar vid 10.. Å där träffades alla den som saknades va min pappa som e på semester...
Hos farmor åt vi god mat som alltid, tårta fanns åxå å även de va ju underbart gott... Tomten kom, barnen va lite avvaktande men ändå jätte nyfikna :) sen öppnades alla paket å de låg papper högt å lågt :)
Sen satt man å pratade å umgicks ett tag innan de va dags å bege sig hemåt för ännu mer julklappar :)

Även hemma kom tomten :)
Putte agerade tomte åt grabbarna här hemma å han va kanon som tomte :)

De första Markus sa när han kom va " tomten kom å titta jag har städat rummet " sen visade han tomten vart han skulle sitta :)
Dom ville sitta i hans knä å krama honom å självklart finns de bilder på de men dom är i kameran så dom kommer inom kort :)
Dom va så glada över paketen från tomten :) å när putte kom Tillbaks så kunde inte Markus sluta prata om att tomten hade vart där :)

Sen efter ett tag kom Puttes föräldrar över å då öppnade vi resten av alla julklappar :) vi åt skink macka drack glögg åt godis å tomte gröt kanon trevligt va de... Tror alla inblandade känner som jag att de va en toppen julafton å jag e super nöjd...

Grabbarna fick så sjukt mycket julklappar så tveksamt att jag kommer orka fota dom å lägga upp här :)

Men här kommer en bild på dom underbara tårtorna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0