Irritationen är hög!!!!!

Är såå irriterad.....
Stör mig på typ allt å inget...
Blir sur å irriterad för minsta lilla å de som ligger på ytan för tillfället är att jag har en sambo å 2 söner som mer än gärna grisar ner överallt men inte alls e sugna på å plocka undan efter sig...
Så de känns inte som jag gör annat än å springer å plockar å fixar här hemma hela tiden å ändå ser de ut som en bomb slagit ner... Tröttsamt svar ja...
Och jag blir as irriterad på de... För jag har ont i kroppen så de räcker om jag säger så.. Å nu har de stått en jävla låda i hallen i snart 3 veckor Som jag bett Putte bära upp.. De händer fan inte ett skit... Lådan väger bly, ska jag behöva slita upp den själv lr???? Å å å blir galen snart...
Jag hade ju gjort i ordning i köket för nån dag sen... Ni ska se hur de ser ut nu.. Så måste ta tag i de i morrn i gen, mindre kul dock....

Nä nu har jag fått spy ur mig lite så tack å hej..z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0