God morgon mina kära läsare...

Dagarna bara springer förbi, känns inte som man hinner med...
Snart är grabbarnas jul ledighet över å det är mycket blandade känslor kring de..
Känns jätte tråkigt att denna mysiga familje tid vi haft kommer vara slut, samtidigt som de kommer kännas skönt me vardagen igen.. Svårt å förklara...

Får försöka vila lite när vardagen börjar igen för de har de inte blivit mycket av nu kan jag lova... Sen finns de ju en del å förbereda för lillen :) massor å tvätta, kolla efter en byrå, montera ihop den, hitta plats åt spjälsängen, ta ner och montera ihop den, köpa hem lite mer saker, packa bb väskan osv osv..
Å jag gillar inte å va ute i sista sekund de får mig mega stressad så blir å börja lite smått när julen är ut städad :)
Å min Goa lilla syster Malin skulle hjälpa mig lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0