Går på reserven

Jag är helt slut... Går på reserven nu...

Putte va ju ute me jobbet igår så jag hade grabbarna själv efter dagis å dom bara bråkade å lyssnade inte alls på mig så huvudvärken växte...
Sen när dom somnat så gick ja ut me Jason men kunde fan inte somna å Christopher vaknade 00:30 å jag hade ännu inte somnat då.. Å Putte hade inte kommit hem än.. Han kom strax efter 01 å deckade ganska snabbt.. Grabbarna sov sämre än vanligt så klart å upp innan tuppen..
Jag tvättar lite, tagit disken, vart ute me grabbarna, badat grabbarna, plockat här hemma så nu e krafterna helt slut..

Putte är seg å har mest setat i soffan lite tråkigt tycker jag då helgerna är våran familje tid.. Men men...

Nä nu vill grabbarna leka lite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0