Blir sååå arg!!!

När jag hämtade på dagis idag så hör jag ett fruktansvärt skrik som jag tycker jag känner igen...
Mycket riktigt, när jag kommer in på torget så ser jag Markus helt hysterisk.. Han skriker å gråter som aldrig förr :/ lite halvt förvirrad e han åxå i allt detta tumult.. För han ropar mamma mamma mamma å ser sig omkring trots att jag tagit honom i min famn å förklarat för honom att mamma är här...
När han förstår att jag är där kramar han om mig hårt å förklarar att pojken bredvid oss har bitit honom i ryggen... Jag lyfter Markus tröja å mycket riktigt har han blivit biten... Å under allt detta så sitter en av "fröknarna" bredvid oss men verkar helt oberörd av hela grejen för hon frågar inte Markus hur de gick Å nu till de som gör mig såå arg, hon sa inget till pojken som bitit Markus heller utan de får jag göra... Tycker inte riktigt att de va min uppgift utan hennes men eftersom hon bara satt där då tog jag mig den friheten å sa åt honom att man inte får bitas för det är jätte farligt...
Å när Markus har lugnat sig så förklarat jag för pedagogen att det är inte första gången mina barn blivit bitna på dagis.. Då svarade hon ja men Markus har en förmåga å hamna i konflikter... Å då svara jag lite irriterat ja men de ger väl inte barnen rätt å bita honom...
Fan va arg jag va när jag gick ut från dagiset... Fan Markus är inte dum i huvudet, gör han fel förklara de för honom... Det gör vi hemma å de funkar.. Man kan väl inte låta barnen lösa de själva genom å slåss å bitas... Helt jävla sjukt....
Bilden blev skit dålig men man ser lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0