Tack och lov för värktabletter

Idag har jag vart me mamma å handlat lite nytt till hennes lägenhet hon hittade mycket fint lite tack vare mina tips å idéer :) jag hittade åxå lite fint får se om jag orkar fota i morrn å lägga upp här i bloggen, ska verkligen försöka :)
Sen va jag as hungrig så blev en lunch på stan å satan så go maten va, dit lär vi gå fler gånger.. Men fick ta värktabletter när jag kom hem de gjorde ont både här och där kan jag lova.. Nu har jag tagit hälften av disken då allt inte fick plats i maskin å så har jag plockat undan den rena tvätten.. Blir å ta värktabletter innan sängen ikväll åxå.. Nu blir de soffläge resten av kvällen :) i morrn måste jag plocka lite här hemma nu har jag skjutit upp de länge nog.. Ska ev på lunch hos Puttes föräldrar imorrn lite beroende på hur Puttes mamma mår... Men hinner nog greja lite imorrn bitti me hjälp av mina kära värktabletter så klart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0