Kom upp!!!

I morse så åt jag å Markus risgryns gröt till frukost eller de va de som va tanken i alla fall, jag spydde upp mitt å medans jag hängde över toa stolen så hällde Markus hela kanel burken över sin gröt så de va bara å kasta å så fick han en tallrik me yoghurt i stället :) de va första gången jag spydde idag å de va fan lika vidrigt som jag minns de.. Jag hatar å spy!!! Efter frukosten gick vi ut me Jason å sen har jag ringt Markus försäkrings bolag å försäkringskassan å mitt jobb... Så nu e allt de klart.. Sen har vi byggt me lego :) mys pys!!! Ska snart börja me lunchen blodpudding Inge gott alls men Markus gillar de å jag måste pina i mig lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0