Järn Frukost

Nu har jag fått i mig lite frukost å fick ett illamående på köpet de tackar jag för :) min frukost bestod av 2 mackor me leverpastej me gurka i å till de ett glas juice.. Får se hur mitt järn värde ser ut på måndag när jag ska upp på första besöket hos min underbara barnmorska :) förväntansfull men samtidigt rädd och nervös.. För jag är osäker på när detta hemska blod prov ska tas å jag är totalt livrädd för nålar och sprutor så är lite rädd att det kanske är på måndag :(
Men får försöka tänka på nåt annat å ta de som de kommer men jag känner mig själv så detta kommer gnaga mig tills måndag å är de dags för blod prov då så kommer jag få lite halvt panik..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0