Hundbiten...

Markus har blivit hundbiten i ansiktet.. Det gick väldigt bra tack och lov.. Han fick 3-4 små små Jack.. Och jag vill bara klargöra att det inte är Jason som har bitit honom.. Och eftersom det va en ren olyckshändelse så tänker jag inte skriva ut några namn på varken hund eller ägare här för jag vill inte "smutskasta" nån för som sagt det va en olyckshändelse och det gick ju bra tack och lov.. Han har fått penicillin han ska äta 3 gånger om dagen i 5-6 dagar så jag har förlängt min semester så jag är hemma med Markus nästa vecka med så man kan hålla lite koll för han är gärna där å pillar me sina små händer.. Å tror inte dagis riktigt har tid å hålla på me å ge barnen penicillin heller så de va enklast för mig å förlänga min semester lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0