Foglossning ???

Då har jag vart hos barnmorskan..

Hon misstänker att jag redan har foglossning me tanke på smärtan jag har i nedre delen av magen och i ryggen.. Gör super ont även natte tid :( kan inte ligga på rygg för då värker de i ryggen jag kan inte ligga på sidan för då värker de i höfterna..
Får ont när jag går i trappen eller på plan mark ute :( har ont om jag tex tömmer diskmaskin eller hänger tvätten ,, så min vardag är extremt begränsad just nu.. Hon tyckte inte jag skulle jobba på söndag så jag ringde mig sjuk..

Har även fått tid hos sjukgymnast å läkare uppe hos barnmorskan men de är 4 veckor tills den tiden å hon tyckte inte jag skulle jobba under tiden så hon bad mig kontakta Kungsgatans vårdcentral å be en läkare där sjukskriva mig tills läkartiden uppe hos dom.. Så på tisdag morgon ringer dom upp mig från Kungsgatan så får vi se hur allt går..

Järn värdet va lågt :( så bara till å trycka i sig ännu mera järn.. Se hur magen kommer klara de...

Ska även till sjukgymnasten å förhoppningsvis få hjälp där åxå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0