Tråkigt

Känns tråkigt när de bara verkar vara jag som vill få ordning här hemma i kaoset :( va på Ikea å köpte en ram till grabbarnas affisch jag köpte åt dom för nån vecka sen... Vart även lite lakan å fler madrass skydd åt dom..

Så nu vill jag få upp den inramade affischen å 2 hyllor i deras rum men som sagt jag verkar vara ganska ensam om de :/ å jag ger mig inte på borrmaskinen nej nej.. Så ja vi får väl se när de blir gjort :/

Har även plockat här hemma känns inte som jag gör nå annat :/ tvättmaskin går som vanligt den åxå ..

Ska snart ta å bada ungarna å göra dom klara för natten..

Irritationen på Putte som aldrig hjälper mig när de gäller hemmet är stor just nu kan jag lova..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0