Tidig lördag

Mina grabbar vaknar verkligen innan tuppen :) Markus va utan blöja hela dagen igår å de gick kanon så hoppas de går lika bra idag han är så duktig :)

Idag är vi bort bjudna på påsk mat de ska bli såå gott å såå skönt å slippa bry sig om å laga lunchen :)

Vi höll ju på me trolldeg igår men dom har inte blivit så hårda som jag hade hoppats på :/ vi gjorde ju rätt tjocka figurer så dom kanske skulle vart i ugnen längre???

Bäddade rent grabbarnas sängar igår så idag är de våran säng:s tur :)
Är även endel som ska upp på vinden för de blev inget me de igår heller :( måste även lägga ut ena vagnen.. I morrn jobbar jag min låånga dag igen :/ 7-20, men de är bara å bita ihop å gilla läget..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0