Ta tag i det...

Nu har jag miss skött mig ett tag me både gymet å vad jag har stoppat i mig :( inte alls okej!!!!! Så nu måste jag försöka ta tag i det igen å hitta Tillbaks till motivationen jag hade för några veckor sen...
Idag till lunch vart de lax, lätt keso, ärtor å kidney bönor... :) bra ända tills jag tog lite choklad.. Vart såå arg på mig själv..

I morrn ska de bli en bra dag när de gäller vad som ska in i min mun :)
De blir kokt kyckling, kidney bönor, ärtor å lätt keso till lunch :) gott gott å så ska jag å Markus försöka få in en promenad under dagen lite beroende på hur han mår...
Morgondagens frukost kommer nog bestå av 2 kokta ägg å ett glas mjölk jobbar ju inatt så lättast så :)
Men min aptit har ju typ försvunnit är typ inte hungrig så middagarna brukar bli bort glömda så de kommer bli tufft å ta tag i dom igen åxå...
Har en del å jobba me för å hitta Tillbaks till allt som bidrar till en sund vikt nedgång :) å lördagar då äter jag de jag känner för de är mina "fusk" dagar... Utan dom skulle jag aldrig ens vilja eller orka med detta..

Håll tummar å tår att jag hittar Tillbaks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0