Sovmorgon

Patrik tycker tydligen han är förtjänt av en sovmorgon idag :/ för nu har även Christopher vaknat.. Så nu är jag å barnen uppe medans Putte fortfarande sover.. Så hoppas jag får sovmorgon i morrn eftersom han tar det idag.. :)

Markus är utan blöja här hemma å de funkar kanon, det verkar inte funka lika bra på dagis enligt personalen då han alltid har blöja på sig när vi hämtar honom :( jag har sagt att han ska vara utan blöja inomhus men ja de verkar inte som vi tycker samma :/
Så vet inte riktigt hur jag ska göra.. Får försöka prata me dom igen å se vad dom säger..
För vi vill få honom blöjfri dagtid å som det är nu är han alltid blöjfri hemma vi tar på en blöja om vi ska till nån lekpark eller så men det händer att den är torr när vi kommer in å då blir man såå glad.. Men de måste vara förvirrande för Markus å vara blöjfri hemma men ha blöja på dagis..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0