Känslan att vara mamma...

Känslan att vara mamma är den absolut bästa känslan som finns... Visst känns de som man sliter av sig håret ibland men det hör till, det ska inte vara lätt att vara förälder ;)
Mina barn är det absolut bästa som har hänt mig... dom har gett mig så enormt mycket glädje och en massa skratt... Vi har utvecklats tillsammans och det har vart såå spännande å många fler såna faser ska vi gå igenom..

Allt jag fått uppleva med mina små har vart det absolut bästa, deras första leende, första stegen, första tanden, första ordet mm...

Jag minns fortfarande känslan när man fick upp dom på bröstet efter förlossningen det va LYCKA rakt igenom då grät man verkligen av ren glädje å lycka...
Det va den absolut mäktigaste upplevelsen jag har haft å självklart den absolut lyckligaste...

Om nån skulle fråga mig va mitt lyckligaste å bästa ögonblick är.. så skulle jag svara utan å tvecka när jag fick upp mina pojkar på bröstet för första gången... För det va de absolut bästa jag har vart med om....

Jag minns förlossningarna såå väl och hur spännande de va å gå igenom allt de där och hur mäktigt de va å faktiskt vänta på de lilla livet som bodde i magen... Den känslan minns jag såååå tydligt och det är en helt underbar resa innan man är där och får träffa underverket.. Så till alla gravida NJUT FULLT UT även om illamående och smärta i rygg finns för den tiden kommer inte tillbaks...

nu börjar man ju längta efter allt de där igen :) mysigt värre va de...







Mina ögonstenar som förgyller mina dagar med skratt, glädje å en massa lycka...
Vill tacka mina underbara prinsar för att dom gör mig till världens lyckligaste mamma/person....

Att vara eran mamma är det absolut BÄSTA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0