Iphone strul

Blogg appen på min iphone strular som vanligt... Tröttsamt.. för det är ju lite bilder jag vill få upp å dom finns så klart i den :/ får göra några försök under dagens gång å hoppas på de bästa..

Har ätit mina fiber rika flingor till frukost tänkta ta mig till gymet idag när dom öppnar så de blir en protein drink om en stund åxå :) Vart lite shopping till min garderob igår åxå :) så måste gå igenom å rensa min snart å göra mig av me de som inte används så de nya får plats :)

Va ju hos läkaren igår me christopher å han tyckte öronen såg bra ut trots christophers dunder förkylning så de känns såå skönt så nu hoppas vi han slipper få öroninflamation igen..

Jag jobbar idag kör 14-20:30 känns helt okej skulle jobbat samma tur igår men tog semester me tanke på att jag hade tid hos läkaren kl 13:45 me christopher å man vet aldrig hur lång tid sånt tar så de va skönt me en semester dag :)

Jag ska ta å rensa å lägga ut mer kläder/saker till försäljning för vi har MASSOR å man kan inte spara på allt...



Bjuder på lite bilder från burken för å göra inlägget lite roligare.. OBS gamla bilder









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0