God morgon Sverige

Passet i går va tungt å segt skönt att det bara är var fjärde vecka men i sommar när jag går upp i tjänst under semester så har jag 2 såna pass efter varann å de kommer bli tufft vill jag lova :/

Idag så ska vi till Leos busland me Markus och medans vi är där så ska Christopher få lite egentid me sin farmor å farfar :) vi ska åka å lämna Christopher vid 9:30 å sen åker vi å hämtar Markus som har sovit hos min farmor å farfar..

Sen kl 15 kommer de en tjej å tittar på syskonvagnen. Den hann bara vara ute på blocket i 1 timme innan hon hörde av sig :) det är fler som har hört av sig men måste ju ta de i tur ordning :)
Vi har ju en hel del me grejer som vi skulle behöva bli av med...

Nä nu ska jag börja dagen me å starta en maskin tvätt.. Just de köpte lite kläder till Christopher igår av en tjej å idag ska vi till en annan tjej å köpa lite mer :) bilder kommer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0