Förblindad

Är du som jag å gärna vill se resultat på vågen när du tränar????
Å det är inte alltid den visar nåt fast man tränat, ätit rätt osv... Jag va så förut men nu använder jag måttbandet i stället :) eller i första hand... För det är inte alltid vågen visar nåt resultat men måttbandet kan göra det ändå :)

Så bli inte besviken på dig själv å ge upp om du inte tycker det händer nåt... Skriv upp din vikt å dina mått de har jag gjort sen rör du på dig å äter rätt sen väger du dig å mäter dig igen :) det blir lite roligare me resultaten åxå när man har mätt sina mått...
Sen hur ofta du vill mäta å väga dig är ju upp till dig men gör du det för ofta så får man räkna med att resultaten kanske inte är som man hoppats... 1 gång i månaden är lagom tycker jag för då ser man lite vad man kan ändra på till nästa månad...

Och du behöver absolut inte köpa ett gymkort för å komma iform.. Man kan träna hemma åxå :) promenader är åxå väldigt bra :)

Jag va på gymet i morse å körde ett pass på steppen i 25 min sen kände jag hur kroppen gav upp för jag missade å ta protein drinken innan så den tog jag när jag kom hem å nu till lunch blir de kokta grönsaker å lätt keso innan de är dags å bege sig till jobbet för ett kvälls pass...

Puss på er mina sötnosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0