Fan då...

Vaknade nyss.. Hörde inte när klockan ringde, va nog tröttare än jag trodde.. Så de där me min lång promenad sprack :( får se om de kanske blir en kortare runda innan jobbet lr ikväll...
Annars får de bli lite extra imorrn :)

Ska snart starta en maskin tvätt, göra en jordgubbs smothie till frukost :) nu ska vi se hur länge jag kan hålla mig till å bara äta "gottis" på lördagar.. Ska försöka kämpa me de å min träning nu å hoppas på lite roliga resultat :)
Anledningen till att jag vill gå ner i vikt är helt för min egen skull... Jag trivs inte me mig själv :( man måste vilja de för sin egen skull för gör man det för nån annan då skiter de sig.. Vet en tjej som tränar å håller på å går ner i vikt för sina kompisar å de kommer aldrig hålla i längden :(

Å man behöver absolut inte banta.. Banta är bara skit... Rör på dig å tänk Lite mer på vad du stoppar i dig å försök håll dig till 1 dag i veckan om du som jag älskar godis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0