Bra start

Trots att Christopher väckte mig vid 05 så har det vart en bra start på denna dag :)
Jag la mig inne hos grabbarna å myste lite innan de va dags för markus å bege sig mot dagis då myste jag å lillkorven en stund till sen fick han lite frukost å efter de vart de lite barnprogram å då passade jag på å köra 10 min på steppen de vart tyvärr inte mer för magen vart väldigt hungrig så de blev lite fiber rika flingor till frulle å nu sitter jag här vid datorn å bloggar igen :)

Christopher är hemma från dagis för han ska vara hos läkaren 13:45 för återkoll av sina öron efter sina öroninflammationer... Men han har ju fått en hemsk hosta åxå så ska passa på å ta upp den åxå å sen att han sover extremt dåligt han kan vakna flera gånger per natt å vara jätte ledsen :(

Vi ska ta en promenad i det härliga vädret åxå men har inte riktigt bestämt exakt när den kommer bli av :)

Bjuder på lite gamla bilder som ligger i burken måste försöka ta mig i kragen å ta lite nya kort :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0