Avbruten :/

Tog mig upp på min trampmaskin här hemma hann trampa på i 10 min innan jag va tvungen å avbryta för christopher vart jätte ledsen å han är inne i en extremt mammig period nu så det är bara jag som duger... Men de vart ju i alla fall 10 min å de jag körde på gymet i förmiddags...
Får hoppas jag får stå lite längre för honom i morrn bitti :) Så får jag se om de blir gymet när putte kommit hem från jobbet lr hur det blir.. Vi va i alla fall iväg å köpte hem sallad å lite sånt åt mig så imorrn blir de sallad till lunch för mig å så får vi se vad jag hittar på åt christopher :)
Men har inte bestämmt vad de blir för sallad än så de återstår att se... Nu jävlar ska fläsket veck har ju haft noll motivation här ett tag å då har det blivit en hel del fusk men nu känns de som jag är på banan igen så jag hoppas verkligen att de håller i sig nu :)

Vill ju inte se ut som en falukorv liksom hahahahaha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0