Underbara Söndag

Idag är det söndag och jag har vaknat upp på helt underbart humör nu i ett par dagar vilket känns helt underbart.. Imorse när jag klev upp så gjorde jag samma sak som igår jag bäddade sängen å startade en maskin tvätt, medans putte tömde diskmaskinen så det är lite plock me barnens leksaker å sen dammsuga å torka golven kvar som ska göras under dagen men de går ju fort :)

Vi har inga direkta planer för dagen men nåt ska vi självklart hitta på för imorrn börjar ju "verkligheten" igen..
Så de här är ju sista dagen vi är hemma allihoppa hela dagen lång..
Jag tänkte att vi skulle gå till lekparken en stund på förmiddagen men de började regna när jag va ute me jason men får se vad putte säger vi får väl slänga på barnen regn kläder <3

Jag välkommnar denna underbara söndag me öppna armar hoppas ni läsare åxå får en underbar dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0