Strulat

Internet har strulat så därför har det inte blivit så mycket bloggande för min del...
Men nu verkar de funka igen så nu är jag tillbaks :)

Igår hände inte så mycket, jag dammsugade å tvättade golven å tvättade lite jiipppiiii :)
Idag har jag gjort lite frukt puree till Christopher å sen har mamma å Lina vart på besök innan de va dags för min, Jasons å christophers promenad för å hämta hem markus från dagis å då vart de lite soffmys å en film...

Vi har trappat ner me markus välling intag.. De började vi me igår..
Han dricker extremt mycket välling å äter extremt lite mat men nu ska de bli ändring på de.. Å de har gått bra både igår och idag för att vara Markus :)

Markus är extremt svår när det gäller mat och det har han alltid vart så nu ska vi testa lite olika maträtter osv och se vad som funkar.. Och om nån vecka eller så så kommer jag skriva lite tips som har funkat på vår extremt kräsna Markus... Så ni som åxå har barn som inte riktigt vill äta kan få lite tips och ideer :)

Imorrn kommer jag blogga som vanligt igen om internet vill funka nu så då kommer det komma bilder och lite uppdateringar under dagens gång..

Nu ska jag natta mina prinsar så vi är pigga å glada inför morgondagens morgon promenad till dagis..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0