Stress shopping

Idag efter putte kom hem från jobbet så vart de å springa ner till stan...
Barnen ska ju fotograferas i morrn å vi ville ha nå nytt åt dom, vi sprang runt å runt kändes de som men hittade inte såå mycket :( Så såg jag en one pice dress på hm å sa till putte att jag skulle vilja ha en sån till markus som han kan ha å mysa me när han är på dagis men den va rosa å de e ju kanske lite mobbing...

Så vi gick vidare å leta runt efter nå fint å ha imorrn men gav upp efter ett tag..
Men vi köpte lite i alla fall å barnen fick varsin one pice dress får se om vi har dom i morrn eller om vi kör me de jag plockat fram här hemma...

Ledsen att vi inte hittade nåt på stan jag visste vad jag ville ha men de va så klart inget som fanns å att jag aldrig lär mig hade jag letat lite tidigare i stället för dagen innan så hade vi kanske hittat nåt men men...

Å markus dress satt precis kanske lite onödigt då men som sagt vill att han ska ha nåt å mysa i på dagis så de får gå ett tag :)

Å christophers tog vi en stolek större än vad han har nu så att han ska kunna ha sin ett tag :)






Sen hittade vi även detta till Markus:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0